Kapua 2026 Pohjois-Makedonia

Äänemessuilla äänessä :)

Hei kaikki!

Kevät on mennyt pitkälti arpajaispalkintojen keräämisessä.  Ihailtavan hyvin yritykset ovat lähteneet mukaan tukemaan meitä lahjoittamalla tavarapalkintoja. Halusimme järjestää arpajaiset jokainen arpa voittaa – tyyliin ja siksi tavaraa saikin olla runsaasti. Noin kuukausi sitten listasimme kaikki tuotteet ja paketoimme osan tavaroista nätisti sellofaaniin.

Tänään aamulla klo 07.30 auton nokka suuntasi  Äänemessuille Äänekoskelle, noin 40km päähän Jyväskylästä. Mukana meillä oli arpajaispalkintojen lisäksi lakua, suklaata, koruja, pussukoita sekä rasioita ja kompasseja.

Äänemessut järjestetään vuosittain Äänekosken kaupungin ja lukiolaisten toimesta. Messut ovat osa lukiolaisten yrityskasvatusopintoja. Ihanteellinen paikka erilaisille yrittäjille ja järjestöille tuoda esille osaamistaan ja palveluitaan.

Messuilla oli niin mukava ja rento ilmapiiri! Ulkona paistoi aurinko, ja sisätiloissa myös ihmiset hymyilivät. Juttua ja naurua riitti kaikkien kanssa.  Meistä oli jälleen kerran kiva todeta, että on hienoa voida kertoa eteen päin Kapuasta sekä tiimistämme. Nämä asiat saivat ihmisissä positiivisia tunteita aikaan. Meitä kiiteltiin hyvästä työstä ja toivotettiin paljon tsemppiä kapuamiseen. Monet kiinnostuivat Kapuasta enemmänkin, mikä saattaa johtaa siihen, että uusia kapuajia on jatkossakin tiedossa ;)

Päivä oli erittäin antoisa ja olemme askeleen lähempänä tavoitetta.

Voimme lämpimästi suositella arpajaisten pitämistä varainkeruuta ajatellen :) Hyvää viikonloppua 💚

 

23.5.2026 satu-mia_sevakivi

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Scroll to Top